Lompat ke konten Lompat ke sidebar Lompat ke footer

PUTERI SARAH SUDAH BERBINCANG DENGAN PEGUAM ,MAHU S4MAN IZA KAZAR RM 10JUTA

 


Pelak0n Puteri Sarah Liyana mendkwa isteri baharu suaminya, Syamsul Yusof iaitu Ira Kazar telah mel4nggar per1ntah injunksi dan mengh1na mahk4mah.

Sarah atau nama penuhnya Puteri Sarah Liyana Megat Kamaruddin berkata demikian selepas berbincang dengan peguamnya, sebaik Syamsul mengesahkan sudah selamat bernikah dengan Ira di Thailand.

“Baru berbincang dengan peguam saya @syamsulyusoffilm, isteri baharu awak dah l4nggar per1ntah injunksi dan mengh1na m4hkamah,” tulisnya menerusi satu hantaran di InstaStory.
Kali kedua l4nggar per1ntah?

Pada masa sama, pelak0n berusia 37 tahun itu sekali gus seolah-olah memberi bayangan mahu mengambil t1ndakan s4man sebanyak RM10 juta berikutan pihak defendan mel4nggar per1ntah injunksi tersebut.

“Jadi bolehlah saya saman RM10 juta pula ya. Jumpa anda berdua di m4hkamah,” katanya lagi.

Pada November lalu, Puteri Sarah memaklumkan sal4h seorang ahli keluarga Ira telah mel4nggar per1ntah injunksi interim kerana mengeluarkan kenyataan dengan mengaitkan namanya di media sosi4l.

Sebelum ini, Syamsul yang juga pengarah filem mahu mengambil t1ndakan undang-undang berbentuk s4man terhadap Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan (Jawi) sebanyak RM10 juta.

Syamsul berkata, ia kerana pihak Jawi did4kwa mengeluarkan satu kenyataan f1tnah terhadap keluarganya bahawa dia sudah bernikah lagi.

Hari ini, Syamsul akhirnya meng4kui telah menikahi Ira yang juga anak kepada pelak0n veteran Ira Kazar secara sah di Thailand menerusi satu perkongsian video di laman Instagram.

Sumber: Instagram Puteri Sarah